FINNE

Simply the Finest

Termeni si Conditii

Aplicabili Vanzarii de Bunuri pe Internet

  1. Notiuni introductive
  2. Acesti termeni si conditii aplicabili la vanzarea de bunuri pe Internet (denumiti in continuare „Termeni si conditii”) ai companiei SC AMI DE SANTE SRL, Bucureşti Sectorul 4, Piaţa Naţiunile Unite, Nr. 3-5, Bloc B2,Scara 1, Etaj 5, Ap. 28, CUI RO40447556, e-mail contact@finne.ro , numar de telefon: 0758033033 (denumit in continuare „vanzator”) reglementeaza drepturile si obligatiile reciproce ale vanzatorului ca antreprenor si ale cumparatorului, stabilite pe baza contractului de vanzare (denumit in continuare „contractul”), incheiat prin e-shop www.finne.ro, (denumit in continuare „E-shop”) operat de catre vanzator.
  3. Cumparatorul poate fi un consumator sau un antreprenor. Un consumator reprezinta orice persoana fizica ce actioneaza in alte scopuri decat cele ale activitatii sale comerciale sau profesionale. Un antreprenor reprezinta o entitate care, in mod independent si pe cont propriu si pe responsabilitatea sa desfasoara orice activitate generatoare de venit ca un comerciant sau in mod similar, avand intentia de a face acest lucru in mod continuu pentru a obtine profit. In scopul protectiei consumatorului, prin antreprenor se intelege si orice persoana care intra in contracte asociate cu afacerea lui/ei, cu productie si/sau cu activitati similare, sau in sfera de aplicare a practicii profesiei sale independente, si/sau o persoana care actioneaza in numele sau in contul antreprenorului.
  4. Termenii si Conditiile aplicabili Vanzarii de bunuri (in continuare „Termenii si Conditiile”) constituie o parte integranta a Contractului.

 

  1. Conditii de achizitie, incheierea contractului

1.Cumparatorul poate plasa comanda pentru bunurile vanzatorului prin E-shop (in continuare „Comanda de Achizitie”) unde marfurile sunt prezentate cumparatorului, fiind prezentate inclusiv informatii cu privire la bunuri, descrierea principalelor caracteristici ale bunurilor si pretul lor de achizitie, precum si taxele asociate (inclusiv cheltuielile de transport ale bunurilor, plata pentru bunuri si cheltuielile de ambalare). Prin efectuarea unei comenzi clientul își exprimă acordul în legătură cu formele de comunicare prin email sau telefonic, prin care vânzătorul își desfășoară activitatea. De partea cealaltă, cumpărătorul este răspunzător de corectitudinea datelor transmise în momentul plasării unei comenzi.

2.Referitor la prezentarea bunurilor, caracteristici și prețurile aferente sunt descrise pentru fiecare produs , pe site- ul finne.ro. În momentul plasării comenzii cumpărătorul este de acord cu caracteristicile și prețurile produselor.

3.Cumparatorul va lua in considerare faptul ca nuantele de culoare ale bunurile prezentate prin E-shop pot fi usor denaturate in comparatie cu nuantele reale de culoare ale bunurilor (cauzele tinand de calitatea imaginii si/sau setarile de monitor ale cumparatorului).

Pentru anumite produse, stocul se poate epuiza pînă la momentul finalizării achiziției. In acest caz veti fi anuntat in cel mai scurt timp posibil printr-o notificare (prin telefon sau email). In functie de noul termen de livrare comunicat, cumparatorul poate accepta sau anula comanda. Ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda sau de a anula comanda, in functie de stocul disponibil, dar inainte de a efectua modificari, va vom contacta telefonic pentru a va anunta, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.

4.Prezentarea bunurilor in E-shop este considerata a fi propunerea de a incheia contractul. Prin trimiterea Comenzii de Achizitie, cumparatorul accepta aceasta propunere. Contractul pentru bunuri este considerat a fi incheiat in momentul primirii Comenzii de Achizitie de catre vanzator. Incheierea contractului este confirmata ulterior cu un mesaj automat trimis la adresa de e-mail a cumparatorului si continutul acestui mesaj include versiunea la zi a prezentilor Termeni si Conditii.

5.Inainte de a plasa comanda de achizitie in E-shop, cumparatorul, la discretia sa, fie se va inregistra, fie va proceda la transmiterea Comenzii de Achizitie fara inregistrare, in ambele cazuri, cumparatorul trebuind sa urmeze instructiunile astfel cum sunt prezentate in E-shop si va completa datele necesare in calitate de cumparator – consumator sau in calitate de cumparator – antreprenor, toate datele introduse trebuind sa fie corecte si adevarate. Date obligatorii de completat sunt evidentiate (indicate in bold), iar daca acestea nu sunt completate contractul nu poate fi incheiat si/sau inregistrarea nu poate fi realizata.

6.La inregistrare, cumparatorul va dobandi un cont de utilizator care va fi securizat prin username si parola, pe care cumparatorul este obligat sa il/le pastreze confidential/-e si sa nu il/le dezvaluie catre terti. Vanzatorul are dreptul de a anula contul de utilizator fara a fi obligat sa motiveze si/sau sa notifice acest fapt cumparatorului; aceasta va avea loc, in special, atunci cand contul utilizatorului nu a fost utilizat pentru un termen indelungat, sau cand a avut loc un abuz in legatura cu acest cont, sau cand cumparatorul solicita vanzatorului sa faca acest lucru.Dupa ce contul de utilizator a fost infiintat si pana cand este anulat, accesul prin intermediul contului de utilizator poate fi utilizat pentru plasarea urmatoarei Comenzi de Achizitie in E-shop, folosirea contului de utilizator in acest scop asigurand completarea cu celeritate a datelor necesare plasarii Comenzii de Achizitie.

7.Pretul de achizitie reprezinta pretul in LEI pe teritoriul României și în EURO statele partenere din Uniunea Europeană., astfel cum este indicat pentru bunurile individuale din E-shop care reprezinta pretul de achizitie al bunurilor ce cuprinde toate taxele si impozitele, inclusiv TVA in cuantum legal. Cand sunt afisate preturile noi ale bunurilor in E-shop, preturile anterioare ale bunurilor devin automat invalide/inaplicabile, cu exceptia bunurilor comandate de catre cumparator in perioada in care pretul initial era inca valabil. Preturile afisate ale produselor sunt valabile întotdeauna in limita stocului disponibil. Poate exista varianta prețului derizoriu, care, in anumite situații, din erori de natura tehnica sau umana, este posibil ca unele produse sa fie afisate cu un pret mult mai mic decat pretul real de vanzare (de exemplu, un produs poate fi afisat cu pretul 2,40 lei in loc de 240 lei). In aceste cazuri, conform art. 1665, alin.2 din Codul Civil, comanda se va anula iar clientul va fi informat telefonic sau prin email.

8.Vânzătorul poate oferi promotii si/sau reduceri pentru produsele afisate. Acestea vor fi vizibile in descrierea produselor, in cosul de cumparaturi  si pe factura. Ne rezervam dreptul de a modifica preturile fara o instiintare prealabila, fara a afecta insa comenzile care au fost deja plasate pana in momentul modificarii preturilor. Pretul taiat reprezinta pretul de referinta, respectiv cel mai mic pret la care s-a vandut produsul in ultimele 30 de zile dinaintea aplicarii reducerii. 

9.Pentru a comanda bunurile din E-shop, cumparatorul va crea o Comanda de Achizitie pentru bunuri, care contine, in special, indicarea bunurilor si cantitatea acestora (cumparatorul „adauga astfel de marfuri in cos”), pretul de achizitie si taxele asociate, metoda de plata a pretului de cumparare si a taxelor asociate (pentru metoda de plata, consultati Conditiile de Plata mai jos). Inainte de a trimite Comanda de Achizitie la vanzator, cumparatorul are intotdeauna posibilitatea de a verifica si/sau de a modifica datele introduse de catre cumparator in Comanda de Achizitie ceea ce permite cumparatorului sa identifice si sa corecteze orice greseli facute cu privire la introducerea datelor in Comanda de Achizitie. Dupa verificarea datelor introduse in Comanda de Achizitie de bunuri, daca cumparatorul este de acord cu continutul Comenzii de Achizitie, cumparatorul trimite Comanda de Achizitie catre vanzator, prin activarea (click) butonului „Trimite Comanda de Achizitie” din E-shop. Vanzatorul confirma imediat cumparatorului primirea Comenzii de Achizitie si/sau incheierea contractului pentru bunurile mentionate in Comanda de Achizitie, prin posta electronica, la adresa de e-mail introdusa de catre cumparator odata cu plasarea Comenzii de Achizitie; continutul acestui e-mail de confirmare include, printre altele, detaliile Comenzii de Achizitie a cumparatorului si versiunea actualizata a Termenilor si Conditiilor de Vanzare.  

10.Prin plasarea Comenzii de Achizitie prin E-shop, cumparatorul confirma ca a luat la cunostinta de continutul acestor Termeni si Conditii si ca i-a acceptat in forma valabila la plasarea Comenzii de Achizitie. Cumparatorul este informat cu privire la acesti Termeni si Conditii inainte de plasarea Comenzii de Achizitie, si are posibilitatea de a lua cunostinta de continutul acestora si, fie de a plasa Comanda de Achizitie, fie de a nu plasa Comanda de Achizitie.

11.Fiecare Comanda de Achizitie este inregistrata sub un numar de inregistrare special si este administrata sub acest numar pana cand este complet rezolvata. Cumparatorul are dreptul sa solicite vanzatorului informatii cu privire la starea actualizata a comenzii de achizitie, si vanzatorul se angajeaza sa dea astfel de informatii cumparatorului.

12.Daca un contract individual de vanzare este incheiat cu un cumparator, si  dispozitiile acestuia sunt contradictorii dispozitiilor prezentilor Termeni si Conditii, vor avea prioritate dispozitiile contractului individual de vanzare incheiat cu cumparatorul.

13.Bunurile livrate cumparatorului raman proprietatea vanzatorului pana cand pretul de achizitie pentru astfel de marfuri este platit integral vanzatorului.

14.Riscul de deteriorare a bunurilor trece la cumparator la momentul la care bunurile sunt livrate catre cumparator.

15.Vanzatorul isi rezerva dreptul de a se retrage din contract din cauza unei modificari substantiale in circumstante, sau din cauza altui motiv intemeiat, de exemplu daca stocul unor bunuri incluse in Comanda de Achizitie a fost deja epuizat, daca a existat o schimbare substantiala in pretul de achizitie al produsele comandate, sau daca pretul bunurilor a fost incorect prezentat in E-shop, comenzi anterioare refuzate sau daca livrarea bunurilor ar avea loc la o data ulterioara celei notificate de catre vanzator

 

III. Conditii de livrare si Garantie

1.Toate comenzile Finne.ro sunt procesate și livrate de către SC AMI DE SANTE SRL din Bucureşti, în limita stocului disponibil, într-un interval de 1-3 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzilor. Fiecare comandă de achiziție este înregistrată sub un număr de înregistrare special și este administrată sub acest număr până când este complet finalizată.

Perioada de livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate. Timpul de livrare poate fi prelungit în funcție de factori independenți de noi sau de firma de curierat, cum ar fi starea vremii, conditii de trafic, starea drumurilor naționale sau altele. Acestea sunt considerate livrate în momentul predării acestora către curier.

Pentru localitatea București – comenzile pot fi livrate între orele 9:00-17:00

Pentru celelalte localități de pe teritoriul României – comenzile pot fi livrate între 10:00-18:00

Comenzile plasate în weekend se vor livra începând cu ziua de luni, iar toate comenzile plasate până în ora 16, pleacă spre destinație în aceeași zi. Comenzile plasate după această oră, pleacă a doua zi.

Coletul este ambalat în cutii și are protecție pentru transport.

2.TRANSPORT ȘI COSTURILE AFERENTE COMENZILOR

2.1.Transport național, pe teritoriul României

Produsele se livrează cu companiile de transport …………………………….., prin curierat rapid sau standard.

Pentru comenzile de până la 250 RON, transportul pe teritoriul României costă 20 RON (TVA inclus ).

 Pentru comenzile care depăşesc 250 RON transportul este GRATUIT (pe teritoriul României).

Costurile de transport sunt configurate și sunt calculate automat la check-out, înainte de plasarea comenzii.

Compania SC AMI DE SANTE SRL este indreptățită să impună costuri suplimentare pentru ambalare, dacă este cazul. 

2.2.Transport internațional în țări UE

Comenzile din afara României sunt livrate prin companiile……………………………………. în funcție de țara de destinație. Costurile de transport sunt configurate conform tabelului de mai jos și sunt calculate automat la check-out.

3.Vanzatorul are responsabilitatea fata de cumparator ca bunurile sa nu contina lipsuri de conformitate la livrare. In special: vanzatorul garanteaza cumparatorului ca la momentul la care acesta din urma primeste bunurile, acestea au caracteristicile agreate, si in cazul in care un astfel de acord lipseste, ca bunurile au caracteristicile descrise de catre vanzator sau de catre producator, sau la care cumparatorul se poate asteptata in mod rezonabil, pe baza reclamei vanzatorului si producatorului. Vanzatorul se va asigura ca bunurile sunt conforme destinatiei acestora astfel cum este exprimata de vanzator, sau dupa cum rezulta din natura bunurilor similare, ca executia si calitatea bunurilor este conforma cu proba sau modelul convenite, acolo unde calitatea sau executarea a fost determinata in concordanta cu o proba sau un model, ca bunurile sunt livrate in cantitatea, volumul sau greutatea relevanta si ca bunurile respecta toate legile aplicabile.

  1. In cazul in care apare o lipsa de conformitate in termen de 24 de ore de la receptie, bunurile vor fi considerate lipsite de conformitate la livrare, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.   
  2. In cazul in care marfurile nu au proprietatile mentionate mai sus, cumparatorul va avea dreptul sa pretinda eliminarea, in timp util, a lipsei de conformitate, fara cost, prin inlocuirea bunului sau a partii componente (acolo unde doar respectiva parte componenta este afectata de lipsa de conformitate) sub conditia ca remedierea sa nu fie inadecvata sau disproportionata in raport de natura lipsei de conformitate (ex. lipsei de conformitate poate fi eliminata in timp rezonabil), altfel prin repararea obiectului sau partii acestuia; acolo unde aceste remedii nu sunt posibile, cumparatorul va fi indreptatit sa primeasca o reducere proportionala a pretului de achizitie sau sa inceteze contractul. Cumparatorul va avea dreptul de a solicita o noua piesa sau inlocuirea partii acesteia; de asemenea, in caz de lipsa de conformitate eliminabila, daca cumparatorul nu poate folosi bunul corespunzator din cauza aparitiei repetate a lipsei de conformitate ulterior remedierii, sau din cauza unui numar mare de lipsuri de conformitate; in acest caz cumparatorul va avea dreptul de a inceta contractul.    
  3. Cumparatorul nu va avea niciun drept legat de lipsa de conformitate, acolo unde cumparatorul stia inainte de livrarea bunurilor ca bunurile aveau o lipsa de conformitate sau in cazul in care cumparatorul insusi a cauzat lipsa de conformitate.
  4. In cazul in care piesa are o lipsa de conformitate care face parte din obligatiile vanzatorului, si bunul este vandut la un pret mai mic, sau este utilizat, cumparatorul va avea dreptul de a pretinde o reducere adecvata in loc de inlocuire.
  5. Incalcarea semnificativa a contractului este acea incalcare a obligatiilor esentiale, pe care partea raspunzatoare de incalcare le-a cunoscut la incheierea contractului sau, cu privire la care, trebuia sa cunoasca faptul ca, daca cealalta parte ar fi cunoscut incalcarea, nu ar mai fi incheiat contractul.
  6. Daca executarea defectuoasa reprezinta o incalcare semnificativa a contractului, cumparatorul este indreptatit sa solicite inlaturarea lipsei de conformitate prin livrarea unor bunuri lipsite de defecte, sau sa solicite livrarea bunurilor care lipsesc, ori inlaturarea lipsei de conformitate prin repararea bunurilor, sau o reducere corespunzatoare din pretul de vanzare ori incetarea contractului.
  7. Cumparatorul va notifica vanzatorului modalitatea de solutionare aleasa odata cu notificarea lipsei de conformitate, sau fara intarziere nejustificata dupa ce lipsa de conformitate a fost notificata. Solutia aleasa nu va putea fi schimbata de catre cumparator fara consimtamantul vanzatorului; aceasta prevedere nu se aplica in cazul in care cumparatorul a solicitat inlaturarea unei lipse de conformitate care se dovedeste a fi ireparabila. In cazul in care vanzatorul nu inlatura lipsurile de conformitate intr-un timp rezonabil sau notifica cumparatorului imposibilitatea inlaturarii lipsurilor de conformitate, cumparatorul va fi indreptatit sa solicite o reducere corespunzatoare din pretul de vanzare in schimbul eliminarii lipsei de conformitate sau poate solicita incetarea contractului. In cazul in care cumparatorul nu comunica la timp modalitatea de inlaturare a lipsei de conformitate, isi pastreaza drepturile prevazute in cazul incalcarii nesemnificative a contractului.  
  8. In cazul unei incalcari nesemnificative a contractului cumparatorul este indreptatit la inlaturarea lipsei de conformitate sau la reducerea corespunzatoare a pretului de vanzare. Pana in momentul in care cumparatorul isi exercita dreptul de a primi o reducere din pretul de vanzare sau de inlaturarea lipsa de conformitate, vanzatorul va putea livra partile lipsa sau va putea inlatura lipsa de conformitate. Celelalte lipsuri de conformitate pot fi remediate de vanzator la discretia sa, prin reparare sau livrarea unei noi piese. Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite incetarea contractului in cazul unei incalcari nesemnificative.
  9. In cazul livrarii de bunuri noi, cumparatorul va returna vanzatorului pe cheltuiala acestuia din urma, bunurile livrate initial, intr-o maniera convenita cu vanzatorul.
  10. Vanzatorul nu este raspunzator pentru lipsa de conformitate a bunurilor vandute la pret redus, atunci cand reducerea pretului este datorata existentei lipsei de conformitate; acesta nu este raspunzator nici in cazul in care lipsa de conformitate corespunde uzurii normale a bunurilor; in ceea ce priveste bunurile folosite, vanzatorul nu este raspunzator pentru nivelul uzurii. Vanzatorul nu este raspunzator pentru lipsa de conformitate a bunurilor cauzate de nerespectarea instructiunilor din manualul de intretinere, respectiv cand astfel de nerespectari au ca rezultat deteriorarea bunurilor, de ex. (hainele) prin spalarea la temperatura incorecta, prin spalarea cu alte haine de culori diferite sau prin spalarea la masina a bunurilor care pot fi spalate doar la mana, de asemenea, curatarea chimica sau calcarea bunurilor care nu pot supuse acestor procese etc.
  11. Cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul cu privire la lipsa de conformitate in termen de 30 de zile de la aparitia acesteia, in caz contrar vanzatorul nefiind raspunzator.
  12. Daca cumparatorul nu notifica o lipsa de conformitate in acest termen dupa ce l-ar fi putut descoperi in urma unei verificari si ingrijiri adecvate, instanta de judecata nu va recunoaste responsabilitati ale vanzatorului ce rezulta din lipsa de conformitate.
  13. Perioada de garanție comercială acordată pentru produsele Finne, realizate manual , respectiv Bijuterii, Genți, Rucsaci, Portofele, si Genți, Etui ochelari, Accesorii – bijuterii,  care se acordă în cazul unor defecte de fabricație sau de materiale ale produsului este de 2 ani de la data achiziționării produsului și este responsabilitatea companiei noastre. Acestea vor fi înlocuite sau reparate în mod gratuit de către companie. Garanția este acordată în cazul unor defecte de material sau fabricație descoperite ulterior, demonstrabile în urma unor expertize ale specialiștilor noștri. 

În cazul în care clientul dorește înlocuirea produsului sau returnarea totală, acesta beneficiază de posibiltatea ca, pe baza documentelor fiscale eliberate on – line și a Certificatului de garanție să returneze produsul în 30 de zile de la data achiziționării acestuia. Produsul nu trebuie să fie purtat, folosit și nu trebuie să prezinte semne de uzură.

17.În cazul în care produsele nu au un defect de garanție sau au un anumit defect și care au fost sesizate, după această perioadă de 30 de zile, pot fi reparate .Garanția nu include deteriorările provocate bijuteriei din cauza nerespectării indicațiilor menționate în cadrul Certificatului de garanție, a accidentelor, a neglijenței, a utilizării necorespunzătoare a acesteia sau a altor factori care nu au legătură cu defectele de material sau de fabricatie.Garanția oferită este asigurată pentru drepturile consumatorului, conform OUG nr. 140/2021 privind vânzarea produselor, garanțiile asociate acestora și conform OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.

18.Compania aduce la cunoștința clienților că toate produsele comercializate pe finne.ro sunt realizate manual, piesă cu piesă, prin urmare pot exista sensibile variații între un produs și celălalt. Imprimeurile pentru genți, portofele, etui ochelari, accesorii – bijuterii din material textil pot fi puțin diferite față de imagine.Aceste particularitati nu pot fi considerate defecte si nu vor fi tratate sub incidenta garantiei.Vă recomandăm să respectați instrucțiunile de utilizare și intreținere furnizate prin Certificatul de garanție transmis de către Finne.ro împreună cu produsul. Prin garanția acordată nu sunt afectate drepturile consumatorilor prevăzute de legislația în vigoare. Drepturile consumatorilor sunt respectate în conformitate cu Legea 449/2003 modificată și completată prin Ordonanța 9/2016, OG 21/1992 cu modificările ulterioare și Legea 296/2004.

Solutionarea reclamatiilor

  1. Plangerea privind inlaturarea unei lipse de conformitate va fi comunicata de catre cumparator la adresa vanzatorului: SC AMI DE SANTE SRL, Bucureşti Sectorul 4, Piaţa Naţiunile Unite, Nr. 3-5, Bloc B2,Scara 1, Etaj 5, Ap. 28, CUI RO40447556, e-mail contact@finne.ro , numar de telefon: 0758033033 sau (metoda recomandata) prin e-mail, folosind adresa: contact@finne.ro.
  2. Perioada de solutionare a reclamatiilor incepe din momentul in care vanzatorul primeste bunurile.
  3. Pentru a permite solutionarea corespunzatoare a reclamatiilor, cumparatorul este obligat sa dovedeasca atat cumpararea bunurilor de la vanzator, cat si faptul ca dreptul de a reclama lipsa de conformitate nu s-a prescris (de obicei prin modalitatile de livrare / factura); cumparatorul va inmana bunurile vanzatorului pentru evaluarea lipsei de conformitate, pentru care vanzatorul este tinut raspunzator si va informa vanzatorul despre datele sale de contact, lipsa de conformitate identificata si calea aleasa pentru solutionarea reclamatiei. Bunurile inmanate de cumparator vanzatorului pentru evaluare ca parte a procedurii de solutionare a reclamatiei vor trebuie sa fie curate (spalate) si protejate impotriva deteriorarii in timpul transportului, cand reclamatiile sunt trimise prin posta, pentru a preveni posibilele deteriorari.
  4. In cazul in care cumparatorul invoca dreptul privind inlaturarea unei lipse de conformitate, vanzatorul va confirma in scris ca dreptul a fost invocat, care este obiectul reclamatiei, solutia de remediere agreata, incluzand confirmarea repararii complete si timpul necesar pentru reparare sau posibile argumente scrise in cazul respingerii plangerii.
  5. Vanzatorul se obliga sa informeze cumparatorul despre finalizarea procedurii de solutionare a plangerii pe e-mail sau prin telefon, utilizand datele de contact oferite de cumparator in plangere sau adresa de e-mail / numarul de telefon inscrise pe comanda.
  6. Vanzatorul solutioneaza plangerea imediat, iar in cazuri mai complexe in maxim 3 zile lucratoare de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului si a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-primire. Aceasta perioada nu include timpul necesar pentru realizarea unei expertize profesioniste in functie de tipul bunurilor. Plangerea, incluzand si remedierea lipsei de conformitate, va fi solutionata fara intarzieri nejustificate, in termen de cel mult 15 de zile calculate de la data primirii plangerii si a bunurilor reclamate, cu exceptia cazului in care vanzatorul si cumparatorul convin de comun acord o perioada de timp mai indelungata; daca perioada amintita anterior expira fara ca plangerea sa fie solutionata, acest lucru va fi considerat o incalcare semnificativa a contractului.
  7. Dreptul de retragere(retur) al cumparatorului din contractul de vanzare bunuri

1.In cazul contractelor incheiate prin mijloace de comunicare la distanta (magazine on-line) cumparatorul, in calitate de consumator, conform O.U.G. 34/2014, este indreptatit sa se retraga din contract in termen de 30 de zile de la preluarea bunurilor si in cazul achizitionarii de bunuri in perioada 1 Noiembrie – 15 Decembrie, pana la 15 Ianuarie a anului urmator. In cazul mai multor livrari efectuate in baza unui singur contract termenul limita va fi calculat de la data preluarii ultimelor bunuri livrate. Notificarea de retragere, considerată declarație neechivocă, trebuie comunicata vanzatorului in termenul limita stabilit in conformitate cu cele mentionate anterior. Retragerea va putea fi comunicata prin folosirea formularului de reclamatie disponibil ca Anexa la acesti Termeni si Conditii. Vanzatorul prin prezenta stabileste si cumparatorul isi exprima acordul ca in cazul utilizarii formularului privind dreptul de retragere nu sunt vizate bunurile imprumutate gratuit si ca termenul limita este oferit consumatorilor in unicul scop pentru ca acesta sa ia cunostinta in mod adecvat de bunuri (la fel ca in cazul punctelor de vanzare). În acest caz, va vom transmite prin e-mail confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul limita de retur este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retur inainte de expirarea perioadei de 30 de zile.

2.Produsul asupra căruia există semne de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobiri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice nu vor fi acceptate pentru retur. Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile și/ sau cadourile cu care a fost livrat(dacă este cazul).

De asemenea, în cazul în care în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea poate fi refuzată. Dacă au fost achiziționate mai multe produse de același fel și vreți să le returnați pe toate, asigurați-vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

  1. Vanzatorul va restitui pretul bunurilor returnate primite de la cumparator pe baza contractului in termen de 5-14 zile de la data retragerii din contract in aceeasi maniera in care bunurile au fost primite de cumparator, cu exceptia cazului in care se convine altfel. Totusi, vanzatorul nu va fi obligat sa restituie pretul bunurilor inainte de preluarea bunurilor restituite de catre cumparator.

Costurile de transport aferente acestei operațiuni, sunt suportate de către SC AMI DE SANTE SRL.

4.În cazul în care clientul a plătit contravaloarea comenzii sale aprobate înainte de a declara că dorește anularea și Compania a încasat-o deja, atunci Compania returnează într-un termen de 5(cinci) – 14 (paisprezece) zile calendaristice contravaloarea primită în același mod în care s-a făcut plata acesteia.

  1. În cazul în care a fost dat un ordin de plată în numele clientului, dar Compania nu a încasat suma relevantă, atunci Compania este obligată ca, în termen de 14(paisprezece) zile calendaristice să urgenteze toate acțiunile și declarațiile necesare fiecărui organ competent să notifice anularea comenzii și are obligația de a returna clientului suma respectivă.

Returul este acceptat dacă produsul este în stare perfectă și nu lipsește nimic din pachetul livrat prima dată (etichete etc.) iar dovada achiziției trebuie să fie inclusă în pachet împreună cu formularul de retur.

  1. Formularul de retur poate fi trimis de cumparator la urmatoarea adresa a vanzatorului: SC AMI DE SANTE SRL, Bucureşti Sectorul 4, Piaţa Naţiunile Unite, Nr. 3-5, Bloc B2,Scara 1, Etaj 5, Ap. 28, CUI RO40447556, sau la adresa de e-mail a vanzatorului contact@finne.ro. Cumparatorul va transmite vanzatorului odata cu formularul de retur si numarul comenzii, data primirii bunurilor si numarul de cont al cumparatorului, inclusiv detalii bancare pentru returnarea banilor (daca este solicitat ca suma de bani platita sa fie restituita in contul bancar al cumparatorului).  
  2. In cazul notificarii de retragere din contract a cumparatorului, incetarea contractului va produce efecte de la data comunicarii catre vanzator. Cumparatorul va trimite bunurile la adresa vanzatorului SC AMI DE SANTE SRL, Bucureşti Sectorul 4, Piaţa Naţiunile Unite, Nr. 3-5, Bloc B2,Scara 1, Etaj 5, Ap. 28, CUI RO40447556, e-mail contact@finne.ro, impreuna cu toate documentele inclusiv formularul de retur completat si o copie dupa factura, nepurtate, nedeteriorate, curate, in ambalajul original, in starea in care bunurile au fost preluate de la vanzator, in termen de 30 zile de la retragerea din contract. Vanzatorul,  prin prezenta,  pune in vedere cumparatorului faptul ca daca cumparatorul intelege sa se foloseasca de dreptul de retragere din contract asa cum a fost prezentat mai sus, cumparatorul va fi pus sa suporte doar costurile legate de returnarea bunurilor vanzatorului, inclusiv in cazul in care bunurile prin natura lor nu pot fi returnate prin serviciul postal obisnuit. Cumparatorul este de acord sa asigure returnarea bunurilor in maniera corespunzatoare pentru a le proteja impotriva deteriorarilor in timpul returului. Bunurile returnate de cumparator in aplicarea dreptului sau de retragere in varianta platii la destinatar a comisionului de transport vor fi acceptate de vanzator.
  3. Cumparatorul nu se poate retrage, printre altele, dintr-un contract care priveste bunuri adaptate la cererea cumparatorului sau pentru cumparator, bunuri care se degradeaza usor sau bunuri combinate in mod definitiv cu alte bunuri in baza unei comenzi sau bunuri luate din ambalajul original care nu pot fi restituite din motive de igiena.
  4. Cumparatorul, prin prezenta, isi exprima acordul ca, daca vanzatorul transmite un cadou sau cadouri odata cu bunurile cumparate si cumparatorul uzeaza de dreptul sau de retragere din contract atunci conditia suspensiva care prevedea ca cumparatorul va fi obligat sa returneze bunurile impreuna cu cadourile primite va fi indeplinita. In caz contrar, contravaloarea cadoului se va retine din suma rambursata. De asemenea, in cazul nereturnarii produselor din cadrul anumitor promotii sau oferte speciale,  de tipul „1+1 ron”, „3+1 ron”, „50% reducere la al doilea produs cumparat” sau „30% reducere la orice produs achizitionat impreuna cu un produs impus”, daca in cazul returnarii unuia dintre produse conditia promotiei nu mai este indeplinita, se va recalcula pretul produselor pastrate la valoarea standard, fara a mai beneficia de promotia respectiva.

 Compania isi rezerva dreptul de a solicita costurile de transport aferente returului pentru clientii cu un numar mare de retururi (mai mult de 3 returnari in ultimul an, procent mai mare de 50% comenzi returnate din numarul total de comenzi, etc). De asemenea, vom retine costul de transport din suma rambursata daca trimiteti produsul prin alt curier decat cel trimis de societatea noastra fara a achita costul de transport la expediere.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru contractele incheiate intre doua persoane juridice nu se aplica prevederile OUG 34/2014.

  1. Drepturile si obligatiile care rezulta din executare neconforma (Procedura de Reclamatii)
  2. Prezentul articol se aplica exclusiv drepturilor si obligatiilor partilor care rezulta din contractul incheiat de vanzator cu cumparatorul care este un consumator; in special, acest articol reglementeaza drepturile rezultate din lipsa de conformitate. Cumpărătorul poate notifica sau poate reclama orice problemă, plângere, somaţie, etc. în scris prin poştă la adresa din Bucureşti Sector 4, Piaţa Naţiunile Unite, Nr. 3-5, Bloc B2,Scara 1, Etaj 5, Ap. 28, telefonic la nr:0040 758 033 033 , sau prin email la: contact@finne.ro
  3. Livrarea bunurilor si Conditiile de plata
  4. Pretul de vanzare si taxele aferente privind livrarea bunurilor vor fi platite de catre cumparator prin urmatoarele mijloace:

Modalitatea platii la livrare a bunurilor transmise cumparatorului care determina exigibilitatea pretului de vanzare al bunurilor si a taxelor aferente. Vanzatorul nu va solicita nicio plata in avans, cu exceptia cazului in care s-a convenit altfel.

Transfer bancar prin aplicatia de plata Netopia Payment care poate fi gasita pe site-ul magazinului;

Transfer bancar in contul bancar al vanzatorului, in RON nr. RO65INGB0000999912764553, deschis la banca Ing Bank.
2. Vanzatorul va livra bunurile prin intermediul unui transportator rutier de bunuri ales de vanzator, cu exceptia cazului in care se convine altfel, la adresa introdusa de cumparator in formularul de comanda al bunurilor. Vanzatorul nu va permite preluarea personala a bunurilor sau livrarea lor la o alta adresa.
Pretul transportului
1. Alte drepturi si obligatii ale partilor in legatura cu transportul bunurilor pot fi stipulate in termenii speciali de livrare ai vanzatorului, daca este cazul. Pretul transportului si alte informatii suplimentare pot fi gasite pe: https://www.finne.ro/___________
2. Vanzatorul este indreptatit sa impuna costuri suplimentare pentru ambalare, daca este cazul.
3. Inainte de plasarea comenzii vanzatorul va informa cumparatorul despre pretul transportului si coletului (taxele aferente) pentru a fi confirmate de cumparator inainte de plasarea comenzii la check – out.
4. Cu exceptia cazului in care se convine asupra tipului de colet, vanzatorul va ambala bunurile in modalitatea obisnuita sau in modalitatea necesara pentru protectia bunurilor si pastrarea lor in timpul transportului si depozitarii.
5. Cumparatorul are obligatia sa preia bunurile de la transportator. In cazul predarii unei comenzi incomplete sau a unui colet vizibil deteriorat cumparatorul va fi indreptatit sa refuze preluarea bunurilor. Daca cumparatorul refuza preluarea bunurilor in conformitate cu cele mentionate anterior sau preia bunurile in ciuda deteriorarii lor vizibile atunci cumparatorul prin prezenta este de acord sa semneze, impreuna cu transportatorul, un protocol cu privire la bunurile deteriorate cu mentionarea tuturor lipsurilor de conformitate (inconvenientele) si pe care il va trimite vanzatorului fara intarziere nejustificata.
6. Preluarea unui bun nesolicitat de catre o persoana nu va fi considerata acceptare de oferta si nici contract incheiat, aceasta fiind obligata sa returneze imediat produsul.
7. Cumparatorul va trebui sa plateasca pretul bunurilor cumparate si taxele aferente prin metoda de plata aleasa fie inainte de livrarea bunurilor (prin plata cu cardul sau prin transfer bancar), fie dupa ce bunurile sunt livrate catre acesta (plata la livrare) inainte de a putea sa vada bunurile, daca metoda de transport convenita exclude posibilitatea unei inspectii vizuale prealabile.
 
 
VII. Confidentialitate si Protectia datelor cu caracter personal
1. Datele cu caracter personal furnizate de cumparator vanzatorului in scopul plasarii comenzii, implementarea contractului sau datele contului utilizat vor fi colectate, procesate si pastrate cu respectarea legislatiei in vigoare privind protectia datelor cu caracter personal. Vanzatorul prin prezenta isi exprima acordul sa nu dezvaluie aceste date cu caracter personal decat cu respectarea legii unei terte persoane, cu exceptia transportatorului care va livra bunurile si caruia ii vor fi dezvaluite datele cu caracter personal strict necesare pentru a asigura o buna livrare. Cumparatorul prin prezenta isi da acordul ca datele sale cu caracter personal sa fie pastrate in baza vanzatorului de prelucrare a datelor cu caracter personal (in format electronic prin mijloace electronice sau in forma printata prin mijloace non-electronice), cu respectarea datelor dezvaluite vanzatorului in comanda bunurilor, si ca stocarea in baza de date a vanzatorului sa fie facuta pana la momentul atingerii scopurilor in baza caruia datele au fost colectate, ulterior atingerii scopului acestea urmand sa fie sterse.
2. Prin plasarea comenzii cumparatorul isi exprima acordul expres in mod voluntar ca datele sale cu caracter personal sa fie procesate de vanzator. Conform dispozitiilor legale, cumparatorul are urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date , dreptul de interventie asupra datelor, dreptul la opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Totodata, cumparatorul are dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care il privesc si sa solicite stergerea acestor date prin transmiterea unui e-mail la adresa: contact@finne.ro

Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Bucureşti Sectorul 4, Piaţa Naţiunile Unite, Nr. 3-5, Bloc B2,Scara 1, Etaj 5, Ap. 28, in atentia SC AMI DE SANTE SRL, cumparatorul poate exercita dreptul de interventie asupra datelor, astfel:

Rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile legale pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;

Transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor legale pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

Notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
De asemenea, prin exceptie de la dispozitiile anterioare, SC AMI DE SANTE SRL poate furniza datele cu caracter personal ale Cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare. Furnizarea de date ar putea fi facuta catre urmatorii partneri: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii,  asigurători, etc.

  1. Prin plasarea comenzii, cumparatorul isi exprima consimtamantul expres sa ii fie transmise de vanzator informatii comerciale si promotionale la adresa sa de e-mail (cu exceptia cazului in care acest consimtamant nu este dat in comanda), inclusiv buletinul informativ (newsletter) al vanzatorului. Buletinul informativ include, de exemplu, informații de știri, informații despre produse și publicitate, precum si despre serviciile noastre. Veti primi buletinul nostru informativ până la dezabonarea de la buletinul informativ. Dezabonarea este posibilă în orice moment prin intermediul unei notificări corespunzătoare către vanzator. Prin dezabonare, veti interzice utilizarea adresei dvs. de e-mail pentru buletinul informativ. Aceasta interdictie nu va afecta e-mail-urile pe care vanzatorul le transmite in scopul indeplinirii contractelor incheiate.
  2. Contractul va fi arhivat in arhiva electronica a vanzatorului in scopul inregistrarii si executarii sale si va putea fi accesat doar de vanzator si nu de cumparator.

 

VIII. Informatii comerciale si Cookies

  1. Cumparatorul prin prezenta isi exprima acordul pentru a-i fi trimise informatii cu privire la bunuri, servicii sau alte informatii ale vanzatorului la adresa sa electronica, inclusiv oferte promotionale care apartin vanzatorului.
  2. Cumparatorul prin prezenta isi exprima consimtamantul cu privire la plasarea cookie-urilor in computerul sau. Daca achizitionarile de pe site ar putea fi efectate si obligatiile vanzatorului ce deriva din contract ar putea fi executate fara plasare de cookie-uri in calculatorul cumparatorului, atunci cumparatorul va putea sa-si retraga consimtamantul cu privire la cele mentionate anterior, oricand.

 

IX.Drepturi de Autor

1.Pentru acest website –  texte, cod, imagini, grafice, elemente de grafica web, baze de date si altele sunt proprietatea SC AMI DE SANTE SRL. Orice folosire a acestuia in scop comercial, incluzand , copiere, descarcare de fisiere in orice retea, este strict interzisa fara permisiunea scrisa a SC AMI DE SANTE SRL

2.Finne.ro poate contine documente, imagini, informatii sau alte materiale care nu sunt proprietatea administratorului, cum ar fi fotografii, clip art, sau nume, embleme, sigle, logo-uri si alte marci ale unor terti, acestea sunt proprietatea companiilor partenere.

3.Orice prezentare este disponibilă cumpărătorilor doar pentru uz personal și necomercial. Cumpărătorul, vizitatorul, nu poate, sub nici o formă, copia, distribui, transfera, folosi, reprezenta, reproduce, publica, licenția, produce materiale modificate sau a vinde date, software, produse sau servicii obținute din această prezentare.

4.Vânzătorul, compania SC AMI DE SANTE SRL, poate face modificări și corecții în orice moment in legatura cu informatiile publicate, care pot contine erori si inexactitati și nu ar trebui să fie făcuta răspunzătoare pentru eventualele pierderi care decurg din utilizarea informațiilor, software-ului, produselor și serviciilor din această prezentare. De asemenea, nu ar trebui facuta raspunzatoare nici pentru orice apariție a unor tulburări funcționale pe Internet și pentru eventualele pierderi care decurg din astfel de tulburări pentru utilizatori.

 5.Cumpărătorul sau vizitatorul site-ului va fi in totalitate responsabil pentru orice utilizare a acestor prezentări. El nu trebuie să facă niciun pas care să conducă la deteriorarea fondului comercial al Finne.ro sau care să cauzeze o pierdere financiară companiei SC AMI DE SANTE SRL.

6.Cumparatorul, vizitatorul  nu poate modifica, copia, distribui, transmite, reproduce, licențieze, să producă materiale modificate sau să vândă informații, software, produse sau servicii obținute din prezentarea acestui site. 

7.Se acordă o atenție adecvată protecției informațiilor dumneavoastră personale. Aceste principii de protecție a confidențialității vă vor răspunde la întrebările despre informațiile pe care le colectăm și cum sunt utilizate.

  1.  Alte informatii

1.Toți clienții care intră pe site-ul finne.ro si care oferă date cu caracter personal companiei SC AMI DE SANTE SRL își manifestă acordul în mod expres  pentru condiția ca SC AMI DE SANTE SRL să poată trimite prin email informații despre noutățile apărute pe site; prelucrarea datelor și informatii personale de catre SC AMI DE SANTE SRL pentru efectuarea de studii de piata sau de a transmite materiale promotionale si conform legii 677/2001 clientul dispune de dreptul de informare, dreptul de acces, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei. Pentru exercitarea acestor drepturi va rugam sa ne contactati prin intermediul sectiunii „Contact” din site, prin email sau la telefon 0040 758 033 033.

  1. Daca legea tarii de origine a cumparatorului ii confera mai multe drepturi decat cele prevazute in acesti Termeni si Conditii si daca aceste drepturi nu pot fi suprimate prin acordul dintre parti atunci se va aplica legea din tara cumparatorului. Daca legea tarii de origine a cumparatorului reglementeaza o autoritate administrativa competenta in scopul solutionarii extrajudiciare a litigiilor ce decurg din contracte atunci aceasta autoritate va fi intotdeauna competenta sa solutioneze extrajudiciar litigiile cu consumatori ce decurg din contracte.
  2. Relatia dintre vanzator si cumparator este guvernata de legea Romana si jurisdictia instantelor din Romania este stabilita pentru orice litigiu si pentru toate litigiile ce rezulta din contract.
  3. Cumparatorul isi exprima acordul pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanta in scopul executarii contractului. Costul utilizarii acestor mijloace de comunicare la distanta va fi suportat de catre cumparator (costul conectarii la internet etc.) si aceste costuri nu vor fi diferite de tariful de baza.
  4. Un formular de reclamatie din contract este atasat ca anexa.
  5. Acesti Termeni si Conditii se vor aplica incepand cu 01.02.2023 vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica acesti Termeni si Conditii fara notificare prealabila. Astfel de modificari nu vor afecta drepturile si obligatiile nascute in timpul cat au fost in vigoare precedenta forma a acestor Termeni si Conditi.

FORMULAR DE RECLAMATIE

Adresa de transmitere a bunurilor: SC AMI DE SANTE SRL, Bucureşti, Calea Mosilor nr.235A, corp C, et.2, ap.12, cod postal 020872, sector 2, Bucuresti,  e-mail contact@finne.ro , numar de telefon: 0758033033.

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea produselor aferente comenzii identificate mai jos:

Prenume și nume__________________

Adresa de ridicare_________________

Email___________________________

Telefon__________________________

Numarul si Data comenzii____________

Data primirii produselor______________

Denumirea produsului_______________

Descrierea defectului________________

 

Formular retur website

Initiaza un retur

Select your currency
loading gif

Available Coupon

X