subscribe image

10% Reducere prin FINNE Club

Inregistreaza-te in FINNE Club si te recompensam cu un voucher de 10% pentru urmatoarea comanda.


FINNE

Simply the Finest

Politica de Retur

Clienții Finne.ro pot returna produsele achiziționate în termen de maxim 30(treizeci) de zile de la primirea comenzii. Produsul comandat se poate returna în aceleași condiții în care a fost livrat, cu eticheta originală intactă, ambalajul original și documentele de livrare care l-au însoțit.

Produsul asupra căruia există semne de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobiri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice nu vor fi acceptate pentru retur. Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile și/ sau cadourile cu care a fost livrat(dacă este cazul).

De asemenea, în cazul în care în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea poate fi refuzată.

Dacă ați achiziționat mai multe produse de același fel și vreți să le returnați pe toate, asigurați-vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Retur la easybox

În cazul unui retur la easybox, se completează formularul de retur din contul de client și se selectează predare personală la easybox ( această opțiune ți se va afișa dacă produsul e eligibil). Imediat vei primi pe email și SMS un PIN/cod QR cu care vei putea deschide ușa locker-ului în care vei lăsa produsul.

Poți returna la easybox doar produsele eligibile, în funcție de tipul și dimensiunile produsului.

Pentru a verifica eligibilitatea produsului pe care dorești să îl returnezi, verifică dacă opțiunea de retur la easybox este afișată în formularul de retur. Dacă aceasta nu este afișată, înseamnă că produsul tău nu este eligibil pentru această modalitate de retur.

Asigură-te că produsul pe care îl returnezi este ambalat într-un colet ce respectă dimensiunile sertarelor, iar greutatea produsului, incluzând ambalajul, nu depășește 20 de kilograme. Dimensiunile sertarelor easybox:

  • mare =  47 x 44.5 x 39 cm      
  • mediu = 47 x 44.5 x 20 cm
  • mic =  47 x 44.5 x 10 cm

Imediat ce ai completat formularul de retur, vei primi prin email si SMS un cod QR pe care il vei utiliza pentru a deschide un sertar. Acesta se scanează la easybox, în dreptul ecranului dedicat.

Dupa scanarea codului, un sertar potrivit produsului tău se va deschide. Dacă produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depăși 47 x 44.5 x 10 cm. După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, asigură-te că finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care, din diverse motive, ai abandonat procesul de retur, poți scana din nou codul QR pentru a parcurge pașii de mai sus.

Dupa finalizarea returului, vei fi notificat prin email când produsul ajunge în depozitul Finne.

 Între 5 – 14 zile lucrătoare de la data returnării, contravaloarea comenzii va fi returnată în contul din care s – a făcut plata.

Costurile de transport aferente acestei operațiuni, sunt suportate de către SC AMI DE SANTE SRL.

În cazul în care clientul a plătit contravaloarea comenzii sale aprobate înainte de a declara că dorește anularea și Compania a încasat-o deja, atunci Compania returnează într-un termen de 5(cinci) – 14 (paisprezece) zile calendaristice contravaloarea primită în același mod în care s-a făcut plata acesteia.

 În cazul în care a fost dat un ordin de plată în numele clientului, dar Compania nu a încasat suma relevantă, atunci Compania este obligată ca, în termen de 14(paisprezece) zile calendaristice să urgenteze toate acțiunile și declarațiile necesare fiecărui organ competent să notifice anularea comenzii și are obligația de a returna clientului suma respectivă.

Retur din contul meu FINNE

Returul este acceptat dacă produsul este în stare perfectă și nu lipsește nimic din pachetul livrat prima dată (etichete etc.) iar dovada achiziției trebuie să fie inclusă în pachet împreună cu formularul de retur , din contul de client sau formularul aici

Vă rugăm să ambalați produsul în colet în așa fel încât să nu sufere nici o deteriorare pe parcursul transportului înapoi, către noi, să completați Formularul de retur, cu toate datele solicitate, inclusiv contul dvs.bancar necesar restituirii sumei. Ulterior vom trimite un curier pentru a ridica coletul.

Retur manual

Adresa de transmitere a bunurilor: SC AMI DE SANTE SRL, Bucureşti Sectorul 4, Piaţa Naţiunile Unite, Nr. 3-5, Bloc B2,Scara 1, Etaj 5, Ap. 28, e-mail contact@finne.ro , numar de telefon: 0758033033.

loading gif

Available Coupon

X